Wednesday, September 9, 2009

balik kpg..oOoOhH blk kpg..

Dah lama rasanya x update blog ni..terlalu sibuk dgn midterm exam ditambah pula dgn assignment yg menimbun..presentation pun akan bermula slps cuti raya nnti..kalau bleh nk siapkan semuanya cpat2 sbb aku x nak bwk blk keje kt rumah. rumah adalah tmpt khas utk berehat dgn keluarga t'cinta sahaja..=)

Lusa iaitu hari sabtu aku akan pulang ke kampung halaman di Salak, Kuala Kangsar. alangkah rindunya nak blk kpg stelah sebulan x blk.(lama ke? mcmna dgn mereka yg study jauh2 smpi oversea.nk blk malaysia pun ssh..kira aku ni masih b'tuah la..hehe b'sabarlah wahai sahabat2ku d sana..)

Aku dapat m'jangkakan kesibukan aku apabila tiba d rumah nnti. seperti biasa seminggu sblm raya kami sekeluarga akan b'gotong-royong mengemas rumah. m'buat kuih raya juga akan menjadi agenda utama kami 2 mggu sblm raya. alhamdulillah, disebabkan kami rajin buat kuih raya sendiri setiap tahun, jiran2, sanak saudara serta kwn2 aku pun ada yg berminat menempah kuih raya kt kami..secara tak langsung ibuku telah menerajui satu bidang bisnes secara kecil-kecilan. aku la yg m'jadi assistant yg t'baik saat itu..huhu=p

p/s: buat kwn2 & adikku yg pulang 2 hari sblm raya, byk2 la b'sabar ye.. biar dpt cuti dlu bru bleh fikir raya..hehe

No comments: