Friday, July 10, 2009

yummy..

nyum..nyum..alangkah nikmatnya makan buah durian ni..xde buah lain yg lg sdap dr raja buah ni bg aku..tp ade ke ptut org luar terutamanya org barat pggil buah ni 'smelly fruit'..mmg x patut..rugi btul bg korang yg x minat buah tempatan ni..
alhamdulillah, kat kmpg aku skrg ni tgh musim buah..bleh la aku mkn free puas2..ade durian,rambutan,manggis dll..rezki aku tu..
aku la tukang m'habiskan apa yg ada..kalo aku berada d rumah, opah aku akan call sruh blk kpg abiskan buah kt kpg..ade skali tu atok aku siap bkr lemang..mmg best..sdara2 pun rmai blk..dah mcm hari raya+kenduri buah..aku kenyang dgn buah durian je..mmg ptut la aku d gelar 'hantu durian' oleh family aku..aku x peduli.janji aku bahagia..hehe
okla..aku nk kuar dh..ade kwn sedang menunggu..planning esok nk kuar dgn kwn2 plak nk d umah sharifah, kwn kitorang yg tgh sarat mengandung..dh lama x jmpa sjak die nikah aritu..teruja nk tgk saiz perut die skrg..huhu
Dah 2 mggu aku cuti, lusa aku akan blk ke kL..sem bru dah b'mula..p'juangan juga akan d truskan..smoga sumenye b'jalan lancar..

No comments: