Thursday, April 9, 2009

Layan...

Kelmarin aku baru khatam tgk citer "1 litre of tears"..
aduss...citer ni mmg sedih sgt..bg aku,bkn 1 litre, tp berlitre2 dah air mate aku kuar..org exam study,tp aku layan citer ni plak..sampai bengkak2 mate aku dibuatnye..kotak tisu aku pun dah hampir kosong dah..huhu tambah2 tgk citer ni sorg2, lg la aku layan blues..tp tgh sedap2 layan citer tu roomate aku masuk bilik aku plak.kantoi...huhu zaihan,sorila tgk muke aku time tu mcm ntah ape2 jer..hehe kbetulan arini besday die.so, hepy besday yg ke-22 yer..xlupa gak kt ika yg sambut besday arini gak.zaihan n ika ni merangkap schoolmate aku dlu..hope korg hepy slalu dan murah rezki..
d moral story yg aku dpt dr citer ni mmg sgt menginsafkan aku..dlm kite tgh suka2,masih ramai org yg tgh berduka..bkn sume org bernasib baik mcm kite..dan kite xtau mgkin satu hari nnti kite juga akan menerima nasib yg same..kite xdapat meramal tarikh kita akan meninggalkan dunia ni..dan kite juga xleh nak mengubah takdir yg telah sedia ditetapkanNya sampai ke akhir hayat kite nnti..
So,kt sni aku nak mengingatkan diri sendiri dan korg gak.marila kite beramal dan kumpul pahala banyak2 b4 kite dijemput ke alam yg abadi..ingatlah, dunia ini hanya pinjaman, akhirat juga tempat yg abadi..dan smoga kita sume dapat wat reunioun kt syurga Allah yg indah nnti...ameen..

1 comment:

Zai said...

sedih r citer ko.
huhuhu